Härlig Tisdag!

Hej!

Lämnade Zavannah på dagis vid nio, strax efter det körde vi ner till farmor på fika. Vid halv tolv gick jag o Zalli på Baby cafe, där det blev rytmik, fika o bus. När det slutade vid halv två hämtade vi Zavannah på dagis. Jag o mamma åkte sedan till ystad för att hälsa på min morfar.

Blev också en runda på stan med lite inköp till flickorna:

Pippi klänning till Zavannah från Åhlens
Strumpbyxor som matchar klänningen även de från Åhlens
Body med fåglar på till Zalli från Hm
2 dregglisar från Kappahl

Så lite fina saker fick de idag med!

Försökte hitta lite bilder på det jag köpt, men tyvärr fanns det inga. Så det får väl bli kamer bilder sen om det komms ihåg!

Ha det bra, kram från mig o flickorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0