Shopping till lilltjejen!

Japp de senaste dagarna har det blivet en hel del nytt till Zavannah. Lite ett års paket o lite som hon kan ha nu.
I torsdags var jag o Zavannah i Malmö med Camilla o My. Var jåttetrevligt att få komma hemifrån o komma in till storstan.
Inköpslistan från denna dag:

Rosa tröja Paul Frank köpt på Lucky little me från 12 månader (paket)
Blå tröja med klackskor på köpt på Zara baby stl 12-18 månader
jeansklänning med Hello kitty från Hm stl 80
Rosa body från Hm stl 80

Hade jättefina kläder på Zara baby precis den stil jag gillar. Hittade hur mycket som helst jag ville köpa bla en jacka till Zavannah som jag tänkte köpa till våren.

Igår var vi uppe i Ängelholm hos morfar o Marita. Blev lite shopping där med.

Jeanskjol med fjäril och blommig volang från Hm stl 86 (paket)
Vit tröja med blommer stl 86 från Kappahl (paket)
Strumpbyxor från Hm
Dregglis i plysh från lindex
Strumpor med rosett som liknar skor från Kappahl
Vitt hårband med rosett med prickar från Lindex

Så det var det hela skönt att ha lite paket köpta till henne...

Idag blir det en tur till Lödde, skönt att komma hemifrån idag med.

Ni får ha en bra söndag, kram på er alla!




paul frank
Var typ en sådan här tröja ja köpte från Paul Frank men med lång ärm å annat tryck
Var dock på rea hade kostat 315 tidigare men nu var det halva priset....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0