Ystad!

Idag har jag o mamma varit en sväng i Ystad!
Pappa passade Zavannah under tiden vi var borta.
Blev ca 6 timmar vi var iväg är nog det längsta jag har varit ifrån henne!
Man får erkänna att man saknade henne lite....

Blev lite shopping till Zavannah, mamma köpte två paket till henne!
¤Jättetuff pyjamas på Lindex o ett par vita capri jeans med blommigt skärp i midjan på Hm

Själv köpte jag ett par jeans på Hm till henne o en gul body.
Blev också en dregglis på åhlens till henne i gult o vitt randigt!

Till mig själv blev det en topp o ett par örhänge på Hm, som jag fick av mamma!

Så det blev en mysig dag, behöver några timmar själv ibland o pappa behöver lite tid med Zavannah med!

Ikväll blir det middag nere hos Johanna i Ystad, då vi även får träffa Jesper. Ska bli skoj!!!!

Ni får ha en fortsatt bra helg, kramar från oss!!!

Jeans från Hm stl 80 99:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0