101122

Idag blev det en tur till Ystad för att fixa julklapp till Ludwig. Köpte en superfint trätåg med barbapapa kloosar på. Zavannah ska få samma tåg av mormor i julklapp. Köpt på Åhlens för 250:- alldeles lagom pris tycker jag. Sen e det så fint me träleksaker också, hållbara o bra. Blev också ett par söta mjukis byxor till Zavannah med bamse hunden på köpta på lindex. Sen en bh till mig samt en receptbok, som jag köpte på levande hem. Helt i min stil, gammeldags med en muffins på.

Så nu e nästan alla julklappar till Zavannah köpta ska till Boan på fredag o köpa de sista, skönt att ha det fixat sen.
Så man slipper tänka på det.

Imorgon blir det babaycafe med Camilla o My. Skille visst bli lite pyssel inför advent kan ju vara trevligt, det e ju snart advent.

Så det e vad som hänt idag o vad som komma skall.

Ni får ha en bra kväll, kramar från oss....


De e detta söta tåg som blev dagens julklapp till Ludwig som även Zavannah kommer att få.
Blev en massa andra saker med på bilden, för jag hittade ingen bättre bild på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0