Uppdatering...

Lite uppdatering från de senaste dagarna kommer här!

Torsdag:
Var uppe hos mormor först lite på förmiddagen fram till middag.
Då jag träffade Camilla o hennes lilla My, Pia och lille Simon o så Petra med sin Philip.
Blev en lång promenad denna gång, allt som allt ca 2 timmar. Så får väl erkänna att man var ganska trött när man kom hem.
Och Zavannah var hungrig, hon var ju så duktig o sov hela tiden när vi var ute.

Fredag:
Pappa var inne på anställningsintervju inne i Malmö, och jag och Zavannah gick på Bvc kontroll.
Hon hade gått upp från 4250 till 4320 gram men var lika lång som sist...
Nästa gång vi ska dit den 17 är det dahgs att träffa läkaren.

Lördag:
På förmiddagen var vi uppe hos gammel mormor o morfar och hälsade på, de blev lika glada som alltid att vi kom.
Efter det kom pappa o hämtade oss, sen körde vi ner till Sjöbo Kaffe stuga och fikade.
Mormor har fått lite jobb där ett tag framöver. Blev propp mätt efter 4 kakor, så orkade inte äta mer.
Annars fick man äta hur mycket man ville.
På kvällen var vi hemma eftersom pappa har gått o blivet sjuk, stackarn.
Värk i kroppen och frossa har han fått.

Söndag:
Har städat idag, behövdes verkligen.
När jag nästan städat klart här åkte jag till Pema, och köpte lite saker som jag behövde där till mina kort. Zavannah fick också en barbapapa av gammelmorfar, den gröna till sin samling!
De e verkligen jättesöta!
När jag kom hem var det bara att städa klart, sen åt vi middag.
Nu ska jag bara ta det lugnt och mysa med lilltjejen, som precis somnat sött hos pappa...

Imorgon e det ny vecka. Då får Zavannah och jag sysselsätta oss själva. Pappa ska börja på kurs i ystad om han e frisk vill säga. Och mormor jobbar, så vi får se vad vi hittar på???

Ni får ha ett bra slut på denna helg.
Kram från mig och min goa lilla tjej!


Var denna söta figur Zavannah fick!


Kommentarer
Postat av: Anna

Bara hojta till om du vill hitta på något. Vi har oftast tid

2010-05-09 @ 17:53:47
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0