Trevlig söndag!

Igår hade vi en jättetrevlig och mysig söndag. Morfar och Marita var här och hälsade på.
Fick jättesöta kläder till Zavannah. 2 klänningar, 3 par tights, och 1 par svarta ballerina skor med rosett. Kläderna var i stl 62 och 68.
Bilder kommer nog iomorgon om jag hinner.
Vi grillade det blev så himla gott, de snurrorna från Bulltofta är verkligen värda att testa.
Zavannah var duktig och som mycket, men lyckades som vanligt vara vaken och lite små gnällig när vi åt. Så brukar det vara här hos oss!
Så det blev verkligen en superbra söndag för oss.
Zavannah tackar morfar och Marita för de tuffa kläderna...

Idag har vi varit ute på en promenad ner till byn och tillbaks, mamma köpte hårfärg så idag har jag färgat håret lite ljusare. Blev helt okej men tror jag ska färga det en gång till med samma färg...
Har även fixat och strykit lite kläder tills imorgon, då vi ska till YA och bli fotade. Skulle gjort det nu ett par tisdagar men det har alltid dykt upp något annat!

Nu ska jag sätta mig och läsa lite i en tidning som jag fick på posten idag, får passa på innan tjejen bredvid mig vaknar. Sussar så gott just nu men det brukar ändras snabbt, då hon märker att hon inte längre ligger i mammas famn!
Sötnosen där!

Massa kramar från oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0