Sommarväder...

Äntligen lite varmare väder, efter allt regn och rusk.

Igår så var vi och träffade Camilla och My, skulle egentligen gå en runda men det blev att vi gick hem till de i stället och tog en fika!
Kikade också på Mys rum som Camilla hade inrett jättemysigt.

Vid 14.00 kom pappa och hämtade oss, då vi körde hem. Lagade mat, åt sen tog vi en vila. Efter det en härlig promenad ute vid Björka dammen, verkligen fint att gå.
Sen hem igen, lagom i tid för att se unga mödrar.

Under kvällen blev det mer tv och mys med min älsklingar.
Stöp i säng redan vid nio var jättetrött, är nog den envisa hostan som inte vill försvinna.

Idag blev det ingen sovmorgon här inte, pappa e på kurs och hade satt kl på sju men vi vaknade vid lite över sex så han gick upp då. Strax efter gick vi med upp. Passade på att duscha och klä mig.
vid lite över sju körde pappa iväg, och jag o zavannah la oss i soffan och vilade. har sen stannat där. men ska snart gå ner till byn och möta mormor. sen i eftermiddag ska vi åka till boan med camilla o my. se om jag hittar något fint till zavannah. lägger kanske ut bilder i såfall på mina kap sen.

ni får ha en bra sommardag, kram kram från oss...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gumman! Om du vill kan jag fråga min syster om hon vill fixa din blogg med lite fina bilder? Puss och kram

2010-05-19 @ 19:20:46
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0