Ruggigt väder!

Usch och fy vilket väder, var så fint igår men idag är det rent ut sagt pissväder.
Vi skulle egentligen träffa Camilla och My idag, för att gå en runda och sen ta en fika på Sjöbjörnen. Men i stället så kom de hit och fikade. Blev två trevliga timmar.
Blev bjudna dit på lördag, för att grilla. Ola och Lh ska grilla så ska jag hjälpa Camilla att slinga håret. Var ett tag sen jag gjorde det på mig själv eller mamma men det ska nog inte vara några problem.
Sen på onsdag bestämde vi att vi ska åka till Entre en sväng för Camilla hade aldig varit där.

Imorgon kommer Johanna och hälsar på det ser vi fram emot. Alltid lika skoj när hon kommer hit.
Vi tänkte göra lite kort, har en del beställningar som måste göras!

Nu ska vi snart äta här, blir kött, potatis och bernaiesås.

Trevlig kväll på er.
Kram från mig och en sovande Zavannah


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan!!! Vad trevligt. Nästa vecka blir lite tajt, fullt upp, men veckan efter kan vi igen :). Kram

2010-05-14 @ 11:52:48
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0