Krasslig...

Trodde det var min allergi som spökade i tisdags, var så täppt i näsan och snuvig.
Men så har ju pappa varit sjuk i typ en vecka och har väl smittat mig.
Så nu har jag blivit riktigt sjuk, förkyld, ont i halsen, hosta och 39 graders feber. Inte alls skoj. Var längesen man mådde så kasst. Hoppas det går över snart!

Så idag har jag varit uppe hos mamma och vilat mig. Nu e vi hemma igen, och pappa håller på att laga mat. Blir kött, potatisgratäng, jensens favoritsås, stekt svamp o nylök!
Mumsigt!

Imorgon var vi egentligen bortbjudna till Camilla och Ola för att grilla, men det får vara så. Vill ju inte smitta dem.

Så det e bara att hålla sig inne i värmen och mysa med mina älsklingar.
Men det gör jag så gärna så.

Ni få ha det så bra tills vi hörs igen!
Kram från mig och min underbara lilla tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0