babycafe

ni får ursäkta att jag har små bokstäver i början av meningarna, men när man sitter med en liten tjej i knät är det inte så lätt att skriva.

har precis somnat efter att ha ätit. har varit på baby cafe idag, var första gången för oss men sista gången för babycafet. fortsätter nu i september, och då tänker vi gå dit igen för det var riktigt trevligt.
zavannah sov mest hela tiden, men vaknade strax innan vi skulle gå hem och ville ha mat. för oss vuxna bjöds det på grekisk sallad och baguetter.
vi fick även måla små burkar med lock och sked. som man kan ha tex, salt marmelad eller vad man nu vill ha i dem. blev ganska fin faktiskt. satt även och pratade med sara som jag känner sen innan, sen kom även petra från fu och mammaträffen dit.
så det blev två trevliga timmar för oss...

nu ska jag slå på tvn för att titta på unga mödrar, tycker det e jätte skoj att titta på.
är ju bara jag som e vaken här, vovvarna sover och likaså gör pappa och lilltjejen.

kramilikram från mig och mitt lilla hjärtegull♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0