100524

Ett stort grattis till världens bästa kompis Johanna som fyller 26 år idag, hoppas su haft en kanondag gumman.

Har varit en snabb vända hos Boan idag, skulle köpa ett par jeans till Zavannah här på popcorn men de hade stängt idag så vi körde till Boan och köpte de där. Var ett par jeans i stl 56 från Name It. Jättetuffa lägger ut bild på de imorgon, för just nu ligger de i tvätten.

Sen vi kom hem har jag hunnit med att storstäda här. Sen har jag även ätit och plockat in lite vita syrener. Så fint med levande blommer tycker jag.

Nu kl 17 ska jag se unga mödrar ett favorit program just nu.
Sen ikväll blir det väl mer tv och mys med lilla älskling o stora älskling!

Imorgon blir det bvc kontroll kl 09.40

Kram från oss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så jättemkt vännen:)

2010-05-24 @ 18:20:03
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0