Gäster

Nu kommer gästerna snart, snarare om en halvtimme.
Första gången idag som jag sitter ner sen man steg upp 8 imorse.
Började med att städa, sen duschade jag o gjorde mig färdig. Under tiden så lagade älskling maten.
 
Blev sedan en snabb runda ner i byn och handlade det sista bla glasstårta!

Sen var det hem igen, då gjorde jag förättssnittar och älskling gjorde sallad.

Älskling skjorta har jag även strukat också dukat.

Så en massa sysslor som har blivet gjorda, verkligen skönt att få sitta ner en stund...

Och gott med mat ska det bli med.

Till förätt blir det snittar på tunnbröd med baconost och purjo i.
Till varmrätt gratäng med kyckling, bacon, potatis toppat med grädde o riven ost.
Och till efterrätt glasstårta!
Visst låter det gott?

Ni får ha en riktigt bra lördag, för det tänker vi ha!!!

Kramar från oss


en sådär bra bild på mig och min tjocka mage:)
dagens outfit, de nya kläderna som jag köpte för pengen ja fick av mormor
o morfar!


Bebismage vecka 39+1



Kommentarer
Postat av: Helena

Sååååå fin mage du har :=) tänk vad underbart du har framför dig så mysigt, den första tiden på bb är så underbar man blir så uppassad och bortskämd samtidgt som man tar hand om ett underbart BARN som man får ta med hem sen och när man väl kommer hem är bebisen snart 3,5 månad det går så otroligt fort men det finns inget bättre det är så underbart. Stora lycka till kramar från fam. Mårtensson/Persson. Hälsa L-H

2010-03-20 @ 15:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0