En kanondag!

Min födelasedag har verkligen blivet en kanondag hittils...
Toppenväder, god mat, shopping, o trevligt sällskap av älskling och mamma.
Fick mina presenter innan vi åkte. Bilder kommer längre ner.

Vid lite i 10 åkte vi in till Malmö, var då 14 grader ute. Min jacka som varit kall innan var plötsligt varm att ha på. men det får gå tills lilltjejen e född. De andra e för små!

Gick och shoppade lite i stan kommer även bilder på det längre ner.
Sen åt vi god mat på Jensens, blev lax för mig, riktigt gott!

Vid tre tiden åkte vi hem igen, var då så öm i fogarana o mina fötter så kunde knappt gå.
Så att få sätta sig i bilen var verkligen skönt...

Nu e vi hemma igen, ska snart äta kalastårta som älskling köpt.

Ikväll blir det mys i soffan, solsidan idag...

Imorgon ska jag upp o städa ngt som jag inte tänker göra idag.

På söndag e det älskling dag, undrar när lilltjejen ska fylla år?

Kram på er!!!




Vår söta kissemisse..

Katten som var o hälsade på igår..

Sött linne jag fick av mamma..

Fick också sju babushka dockor av henne

Presenter som älskling fick av mamma

Lego till Ludwig i doppresent. Och så en söt mumin burk som
jag tänkte ha örhänge i!

Kort Jeansjacka till mig köpt på Hm

Otroligt söta vårkläder till lilltjejen:
Stl 56
Smurftröja från kappahl
Prickiga jeans från Name It
Sött set från Lindex
Barbapappa byxor från Busiga björn (som hon fick av sin mormor)

I present av älskling fick jag halsband, skor och babushka dockor!
Lägger in bil på halsbandet senare!


På bilden ser ni lite av halsbandet, lägger in bättre bild sen!





Kommentarer
Postat av: Helena

Stort grattis på födelsedagen :=) kollar din blogg nu var dag för att se om ni har åkt in :=) nyfiken i en strut

2010-03-26 @ 17:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0