Dan före dan...

Idag är det dagen före min 26-årsdag, men ävën dagen före BF.
Min födelsedag kommer det ju att bli, men frågan är om vår tjej kommer födas imorgon, tror inte det men man vet ju aldrig...
Trodde det var dags i natt. Vi gick och la oss vid 23-tiden. Sen på tre timmar var jag nog på toa en 10-15 ggr. Sen började jag få värkar med ca 5 min mellanrum. Kändes inte så ont men ändå.
Blev lite osäker, tänk om vattnet gått när man satt på toa alla dessa ggr.
Så ringde in till BB och hörde om det var vanligt att vattnet gick när man kissade, men det var svårt för henne att säga. Hon tyckte jag skulle försöka vila och se om värkarna blev längre och tätare.
Trodde det var förvärkar, en början till det hela.
Vid 03.30 somnade jag riktigt till slut, och när jag vaknade känndes allt bra, inga värkar längre.
Sen har jag bara kännt lite sammadragningar under dagen.
Så vi får väl se hur det blir inatt...

Imorgon ska vi till Malmö och fira min dag.
Ska bli riktigt mysigt, ska bli upp till 15 grader imorgon så det blir säkert en kanondag me dgod mat, shopping och vårväder.
Ska först upp till mamma vid 9-tiden och äta frukost.

Har idag varit en sväng nere i Ystad eftersom älskling skulle köpa present till mig, vad det blev får ni se sedan.
 
Väl hemma igen så lagade vi mat, sen var jag nere i byn med mamma och hjälpte henne att välja ut present till älskling.
Fick också några förskottspresenter av mamma som jag tänkte ha imorgon.
(bilder längre ner)

Hade besök av enn stor katt i vår trägård innan idag. Jätte söt och kelig, inte alls rädd.
Orange och vit är den. Vi gav den lite mat och vatten.
Vi får hoppas en har ngt hem, tycker så synd om sådana katter som man ser ute som inte verkar ha någon stans att ta vägen.
Förstår inte folk som skaffar katt och sen bara släpper ut dem.
Då kan man väl i stället ge bort dem till någon som vill ha katt.
Från denna katt till en annan.
Igår när vi var hos älskling mamma o pappa så tyckte jag att jag såg en stor brun-orange katt vid deras damm. Men älskling sa att det nog var ngt skräp eller ngt sådant.
Men så idag, så låg det nere i dammen, och när älskling och hans mamma gick ut och tittade efter så var det en katt som tyvärr var död. Stackars kise.

Nog skrivet om katter, ikväll blir det en lugn kväll ska försöka vila lite eftersom jag inte sov så bra i natt, och vet inte hur denna natt blir.

Sen imorgon är det en stor dag:)

Kram på er alla!


Väska med rosett från Pläders

Friis börs även den från Pläders

Svart tröja från Unos (väldigt dålig bild)

Pilgrimsörhänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0