2v tills Bf:)

Börjar närma sig med stormsteg nu, bara 2 v kvar till BF, om man nu inte går över tiden vill säga!
Men har gjort ett avtal med lilltjejen att hon gärna får komma nästa vecka så vi får se om hon håller sitt avtal:)
Älskling tycker hon får vänta tien ut, eftersom han fått lite jobb nu nästa vecka!
Men som sagt så e det inte vi som bestämmer...

Blev en liten tur till Ystad idag, älskling skulle titta ut vad han vill ha av mig i present när han fyller år den 28.
Är bättre han ser ut själv så får han vad han vill ha, annars brukar jag vara rätt bra på att hitta på saker!

Tog en lite fika på Cafe Diana, blev socker bulle för mig!

Nu ikväll blir det lugnt, sängdags ganska tidigt eftersom vi ska upp tidigt imorgon. Älskling ska iväg o jobba med min pappa i höganäs.

Så imorgon ska jag o lille vov vara hos mamma...

Ha en bra helg!
Kramar från oss!

Dagens inköp från Lindex:



Söt rosa klänning som lilltjejen ska ha om vi kommer åka på Ludwigs
dop, och om hon e född tills dess!
Också en haklapp med Mumin förstås...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0