1v tills BF

1v kvar till Bf idag, har kännt lite förvärkar från och till de senaste dagarna. Man kan ju alltid hoppas på att det snart är dags. Börjar bli lite trött på det nu, eller trött på det kan man väl inte säga precis, det e ju helt underbart att känna lilltjejen i magen varje dag. Men hade varit mycket mysigare att ha henne hos oss.
Kan väl säga att det e ganska kämpigt just nu. Foglossning, värk i rygg och så dessa förvärkar som kommer och går. Och så lite huvudvärk ovanpå det toppat med trötthet.
Vad man klagar, vem har sagt att de e lätt att vara gravid det är väl så det ska vara?

Jaja nog pratat om gravidkrämpor.

Dagen har bestått av storshopping på Ica tills imorgon. Då pappa och Marita kommer på lunch.
Ska bli jätteskoj!!!
Sen har vi ätit lunch ute idag nere i byn, blev den goda kina buffen. Gud vad man blev mätt, får nog dröja ett tag innan man äter det igen, annars lär man väl bli trött på det.

Var inne en sväng på Unos hade fått in jätte mycket vårkläder.
Fick min present lite tidigare av mormor o morfar.
Så jag köpte ett par nya svarta leggins, sen blev det en tröja i mysiga färger, som var finstickad och lite längre. En sådan tröja som är sådär jättemysig:)
Tack för presenten mormor o morfar.
Ni är underbara!!!

Tänk om en v blir man 26, ett år närmare 30!
Om det inte blir någon bebis innan, blir det en tur till Malmö då med shopping o god mat!

Ikväll blir det solsidan, kanske en film efter det. Brukar bara vara piss på tv på fredagskvällarna.
Lets Dance är man ju så trött på, ganska uttjatat tycker jag...

Så imorgon blir det då gäster, innan dess var det storstädning lite mindre kul!

Kram på er!



Igår när jag släppte ut lill vovven fick jag syn på en sådan här liten odåga!
Blev lite förvånad, är det inte lite väl tidigt för dessa att vakna till liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0