100327

Lördag idag!!!!

Så trist väder ute det har varit hela dagen, tänk som vädret kan ändra sig från ena dagen till den andra.
Trodde våren var här för att stanna, men tydligen inte...

Har varit en runda på Olhlssons Bazar idag, har aldrig varit där förr, så var skoj att gå där en sväng.
Köpte ett tufft påskljus, och present papper med Barba Pappa på, jättesött...

Nu i eftermiddag har Johanna varit här. Fick två jättefina presenter av henne som jag verkligen blev glad förr.
En söt vårtröja, och ett halsband från Pearls for girls.

Hann också göra lite kort under tiden när hon var här, blev tre söta kort jag hann med.

Ikväll blir det tv!
Får se om där är något bra att kika på, annars får det bli en film...

Kram på er!


Lillvovven!

Vårsöt tröja som jag fick av Johanna...
Blir söt med under min jeansjacka!

Kunde inte få någon bra närbild på halsbandet, så den söta
brickan med text o blomma syns tyvärr inte.
Men sött var det.
Hemmagjort gulligt kort, gjort av Johanna själv.

Supersött set från Hm stl 62, klänning plus volang troser, endast 79:-
Leggings 29:-
Skor 59:-
Allt från Hm


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till flickan!!!! Hoppas alt gick superbra och att ni mår bra. Kram kram

2010-03-28 @ 19:39:57
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad skönt. Passa på och sov och sov när hon sover, för den sömnen du förlorar kan du aldrig ta igen. Gick allting bra???



Jadå, det är bara bra med oss.



Kram kram

2010-03-30 @ 19:57:56
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0