100324

Nu känns det att våren äntligen e på väg, ÄNTLIGEN.
Snön e som gott borta, bara de där stora drivorna som tar lite tid på sig att tina bort.
Idag har det varit jättehärligt väder ute tycker jag, vår helt enkelt.
Små vinterjäck och snödroppar som sticker upp känns ännu mer som vår.
Så skönt.....

Har varit i Malmö idag med mamma och älskling.
Var älskling som skulle titta på en sak, lite hemligt inu. Får se om jag får tillstånd till att berätta sen när det e fixat. Kanske bjuder han på en bild med?
Kan alltid hoppas.

Han e just nu ute och klipper Zimbas päls lite kortare, kan alltid hoppas att han inte fäller lika mycket då.
Lill vovven står i dörren och kikar ut på dem. Ger ifrån sig lite ynkliga ljud lite då och då. smått sur och undrande varför han inte får vara med?

Blev glad igår när jag vann budet på Barba pappa lakandet från tradera. Lite ovanligt med mönstrat underlakan.
Blir sött i lilltjejens säng. Har just nu vitt lakan där, så får se om det blir att jag byter eller väntar.
Passar ganska bra med påslakansettet som ligger i sängen nu som jag sydde själv!

Ikväll ska det bli tv tittande. o mys med älskling o vovvarna.
Lite chips o dippa till det:)

Ha en bra kväll, kramar från mig o lilltjejen i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0