100323

Hej allesammans!
Hoppas ni haft en bra dag. Min har varit bra!

Har bestått av mvc kontroll o en tripp till Ystad..
Allt var bra på kontrollen, blodtrycket var bättre denna vecka, så var skönt.
Kom ihåg att väga mig idag, vägde nu 62,2 så har gått upp nästan 14 kg helt normalt.
Men man får ju hoppas att den enda gången i sitt liv när man väger så mycket e när jag e gravid!

Nu vid halvsju bärjar bion vi ska se.
Gratis bio är aldrig fel, banken som bjuder mig och en vän, älltså älskling:)
Hoppas den e bra, Johanna sa den var jätterolig så jag litar på henne!

Nu ska jag gå in på tradera o se om jag leder mitt bud på ett nytt barbapappa lakan till lilltjejen. Var bara jag som hade lagt bud på det så hoppas ja vinner!

Ha en braig fortsatt dag, kjam kjam från oss...

Klicka för att visa Megabild! * NYTT * Barbapapa underlakan spjälsäng ( barbapappa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0