100321

Som jag skrev igår hade vi då gäster. Blev väldigt trevligt.
Var så gott med mat sen, den gratängen som älskling gjorde är verkligen god...  Bjuder kanske på fullständigt recept senare om jag kommer ihåg det!

Älskling och jag fick en jättefin present av pappa och Marita. En stor korg med lite blandat i. Både godis och lite matvaror. Var även mascara till mig och parfym till älskling!

Efter att pappa och Marita åkt vid sju tiden tittade vi på tv. Såg den Gröna Milen vid nio, som varade ända till lite i ett. Var konstigt att jag orkade hålla mig vaken så länge med tanke på hur trött jag var men jag lyckades i allafall.

Idag blir det en lugn hemmadag, mamma kommer ut om en sväng. Sen ikväll ska Johanna komma hit. Ska bli skoj var ett tag sen vi sågs nu!

Ni får ha en bra söndag, imorgon e det ny vecka.
Får vi väl se om det kommer någon bebis denna vecka?

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0