100318

Blev inget inlägg här igår så det får väl bli ett litet idag.
Finns väl inte så mycket att skriva!
Var på Mvc kontroll igår, allt var bra med lilltjejen hennes hjärtljud hördes fina och det slog som det skulle.
Själv hade jag lite högt blodtryck, så jag fick lämna ett urinprov. Fanns lite spår av äggvita. Så de skulle kolla det nästa v när vi ska dit igen. Får hoppas att det e bättre då!

Efter Mvc, var jag med älskling i Arlöv på snabbgross. Vi handlade hem lite eftersom pappa o Marita kommer på middag på lördag, ska bli skoj. Var ett tag sen vi sågs. I allafall jag, älskling träffade ju dem nu när han var uppe o jobbade med pappa...

Idag blir det en lugn dag, kanske blir det en liten tur senare idag. Älskling skulle se om vi hittade ngt till mig i present!

Nu ska jag gå o ta ngt att äta. Har inte blivet inu, eftersom jag sorterat tvätt o dammsugat. Sen hamnade jag här med datan i knät!

Ni får ha en braig dag...
Så återkommer jag NOG imorgon.
Kram från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0