100316

Älskling jobbar idag också uppe i Höganäs med min pappa.
Har inte setts sen i lördags morse, så får väl erkänna att jag sanknar han väligt mycket, det gör lilltjejen med!!!
Men ikväll kommer han antagligen hem trodde han så vi får hoppas på det!

Har spenderat dessa dagar hos mamma o busan, med Kasper...
Har väl inte gjort så mycket var i Ystad igår, o shoppade en hel del. Blev saker som jag behövde o lite extra.
Bilder kommer längre ner!

Sen har vi inte gjort så mycket mer, försökt vila lite för det känns att det behövs nu när det snart e dags.

Är just nu hemma om har dammsugat o tvättat lite.
Ska snart traska hemmåt, så skönt väder ute så ska bli skönt me den liten promenad, fastän det känns i kroppen när man e hemma...

Ikväll blir det då förhoppningvis hemfärd då, ni får ha det så bra...
Kram på er från oss!!!


Mamma mysbyxor till mig, som jag ska ha med till BB. Neccesär
med Kitty också till BB, blev även en amningsbh. Allt från Hm


2-pack vita bodys stl 50, en randig+ en body med text även de stl 50
allt från Hm!

Tuff Mumin body stl 62 o matchande strumpor från Lindex.
De söta skorna med stjärnor kommer från Åhlens.


Tuff skjorta till Ludwig som han ska få i doppresent.
Från HM

Köpte även present till Älskling dock med hemligt innehåll!







Beställde just detta från Hm.
Tunikan och örhängena ska jag få av mamma när jag fyller år, till Ludwigs dop!

Kläder till lilltjejen som hon ska ha till sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0