100311

Mycket utflykter just nu, idag blev det en tur till Nova Lund.
Var evigheter sen vi var där.
Först var vi inne på Skopunkten. Blev vars ett par skor där. Mamma var också med så hon köpte ett par hon med.
Bra detdär med tag 3 betala för 2!
Själv valde jag dessa:


Även dessa valde mamma...

Dessa blev det till älskling:


Skönt med lite nya vårskor, får man hoppas att våren kommer också väldigt snart, mina skor e ju inga man traskar i nu precis....

Inne på Nova gick vi inte så värst länge. Köpte i allafall strumpbyxor till lilltjejen som jag äntligen hittade på Lindex i stl 50/56 har bara hittat från stl 74 innan, så blev väldigt lättad att det fanns är.

Blev även en söt presentpåse jag tänkte ha Ludwigs doppresenter i, om vi nu kan åka på dopet vill säga!

När vi kom hem till Sjöbo igen, så åt vi god kinamats buffe på chinga ling. Ngt som de startat med denna vecka.
8 valfria rätter o åt så mycket du vill för 65:-
Gissa om man blev mätt!

Nu om en stund ska vi ner i byn o handla så vi kan baka muffins.
Kan alltid vara gott på kvällskvisten till tvtittandet!
Tänkte också köpa en sagobok till Ludwig som jag sett, så har man en present avklarad:)

Besöket på BB igår var intressant, lite nytt men mycket gammal information också. Men fick iallafall gå på en liten rundtur o kika lite på rummen.
Var väl en 7-8 par, bla Camilla o hennes man.
Vi var bland de som hade gått längst i våra gradiviteter, båda i v 38!
Var bara ett par som var i v 39...
Så nu har man fått en liten inblick i det hela, så man kan känna sig lungnare KANSKE!

Ni får ha en bra fortsatt dag, känner nu att jag inte kan sitta i denna ställning med datan i knät längre, en viss rygg värker så.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0