100308

Vaknade med huvudvärk idag, och bättre under dagen har det inte blivet precis...
Inte ngt kul att vakna på precis...
Men men dagen har varit bra ändå!

Älskling och jag har varit en runda på Svågerstorp. Var väl mest för att jag skulle köpa tyg till att sy påslakan och örngott till lilltjejen. Blev ett smårutigt i ljuslila och mörklila. Köpte också spetsband.

Sen var vi på Ikea med köpte en påse att hänga på skötbordet som jag tänkte ha strumpor i. Blev även 2 fotoramar i rött som jag ska sätta några barn bilder i.
Åt även god middag på Ikea.

Efter det körde vi hem, då satte jag mig och sydde. Tog någon timme innan allt var klart. Efter som smarta jag köpte för lite tyg så fick jag sy täcket mindre. Men gjorde inte så mycket eftersom jag tyckte et var för stort o passade inte till alla mina påslakan.
Settet blev jättesött, och blev jättefint i sängen...
Var skoj att sy eget. Kommer det nog bli mer av!

Nu ikväll ska vi se på hakv åtta hos mig, sen blir det familjen annorlunda.

Imorgon ska jag fika med Camilla, Pia o Lovisa från FU.
Ska bli skoj, blir väl en massa babysnack igen.
Pia har ju fått en liten son!!!

Kram Kram från oss...


Syns inte riktigt på bilden att det är rutigt, blev lite suddig bild!
Men sött blev det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0