100304


Idag har det verkligen varit en lång utedag...
Först vid 10 tiden imorse åkte vi med mamma, mormor och morfar till Lödde, där vi hälsade på min moster och hennes man. Han fyllde för ett tag sen 65 år så vi hade presenter med oss.
Vi fick god fika som bestod av bullar med gott pålägg, därefter blev det tårta!
Riktigt smarrigt...

Vid 13 tiden körde vi hem så vi var tillbaks här vid 14 tiden. Då hämtade vi hem mat blev kebab för mig och pizza för älskling.

Därefter körde älskling och jag till Arlöv.
Först var älskling inne i en öl-vin affär och handlade lite saker till sitt vin som han satt.
Efter det körde vi bort till snabbgross. Köpte ännu mera kyckling, blev också en stor bit kotlett, och kassler. Samt en massa basvaror som e bra att ha hemma.
Till sist gick vi en sväng på Burlövs Center.
Där köpte vi en söt kofta till lilltjejen på Cubus som vi tittat på innan.

Så nu e vi hemma igen, så skönt att sätta sig ner i soffan o bara ta det lugnt.
Känns verkligen i kroppen att det varit en lång dag.

Ska se på halv åtta hos mig, sen får man se om det är ngt annat sebart!

Så har min dag sett ut.

Kramar från oss....


Koftan från Cubus, stl 50, rosa och vit randig med träknappar.
Tycker det är så sött med babykläder i gammeldags stil
särkilt när det är finstickat.

Fåret ska hänga ovanför spjälsängen. Spelar musik dessutom!
Köpt på Netto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0