100303

Idag har jag och älskling varit på besök hos mvc. Blev sammanställning av min journal. Vägning, mätning, och lyssna på hjärtljud. Allt var som vanligt bra med lilltjejen!
Min totala viktuppgång ligger nu på 12,9 kg.
Nästa tid är den 17 mars, eller var det den 16?

Igår så var jag först och fikade hos Camilla hon bjöd på god cesarsallad.
Satt och pratade en massa, blev mycket babyprat... Men det är väl så när två gravida kvinnor möts.

På kvällen var jag och älskingen på Bo Ohlsson igen.
Blev skötbädd och dendär mumin snuttefilten. Fast den var blå, var i allafall lite röda blommor på den!

Senare såg vi på film, fick äntligen tittat på luftslottet som srängdes som nu fanns att ladda hem.
Var bra!

Ikväll blir det tv o mys!

Kram


Bebismage v. 36+4

Inköpen hos Boan igår!


Kommentarer
Postat av: Anna

Sådan snuttefilt har olivia också

2010-03-03 @ 18:19:35
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0