100301

Månadens första dag!
Och månadens första inlägg...

Blev inget skrivet här igår eftersom det inte fanns ngt speciellt att skriva helt enkelt.
Men idag kommer ett litet inlägg att läsa.

Har varit en runda på Bo Olsson idag.
Så mycket fint att köpa till lilltjejen som man ville ha. Hade fått nya skötbäddar i grått med Pingu på, var jättesöta men tror ändå det blir den röda med spöket laban på eftersom den passar så bra i rummet.
Hittade också en jättesöt snuttefilt med mumin figur men själva filten var tyvärr blå skulle varit röd!
Det vi köpte var en ljusrosa body och en liten plysh tröja med dragkedja i rosa den med. Blev också en hatklapp med en nalle på för 10:-
Tycker de har jätte mycket fina babykläder där och till billigt pris med.
Betalde 39:- för bodyn, och 59:- för tröjan...
Hittade också en massa tuffa vårkläder men det får vänta.

När vi kom hem lagade älskling mat och jag dammsugade.
Zimba har börjat fälla nu, så en massa tussar överallt, inte alls skoj:(

Imorgon ska jag hem till Camilla från föräldraub. på lunch ska bli trevligt.

Nu ska jag gå in på Tradera och se hur det går med mitt bud jag bjöd på innan idag. Var ett baby örngott med barba pappa på. 40:- med frakt o allt, kostar typ 80-90:- i affär.
Det var även helt nytt och det vill man ju gärna ha..
Älskar kläder o saker med barba pappa och mumin på.

Ha en fortsatt bra kväll.
Kram från mig och lilltjejen i magen:)


Bild på den söta tröjan med nalle dragkedja stl 50
och haklappen..
Bodyn ligger just nu och tvättas!
"Barbapappa" Örngott *NYTT*
Bild på örngottet som jag just nu leder
(bara jag som lagt bud på det:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0