Mysig dag i malmö och förkyld!

Igår så fyllde min mamma år, 52 år!
I present fick hon pengar, en figurgubbe, och ett sött kort...
Vid halvtio blev jag hämtad av mamma, mormor och morfar.
Sen åkte vi in till malmö mamma och jag.
Var perfekt väder för att gå i stan, lite kallt bara!
Vi började med att gå en runda på Hansagallerian, där hittade jag det tuffa settet till Ludwig som jag ville köpa.
Köpte ett par söta tiger tossor till bebbe med!
På Indiska hittade jag ett par fina strumpbyxor till mig själv i vintervitt.
Sen blev det en god middag på jensens, tredje året vi äter där på mammas födelsedag!
De har ju så god mat, och så e det inte så fasligt dyrt heller.
Jag tog en kryddlax med potatis o favoritsåsen därtill. Blev riktigt mätt efteråt!!!
Efter det gick vi en runda på Storgatan där jag hittade ett par jättesöta pilgrimörhängen för halva priset, 90:- kostade de så det var lite av ett fynd.
Blev också ett par söta byxor till bebbe o en vit body till bebbe plus en haklppp med barbapappa på!
Vid halvtre tiden åkte vi hem, var i Sjöbo vid fyra då älskling hämtade oss.
Sen var vi uppe hos mamma o åt lite gott på kvällen.

Idag söndag var det tänkt att vi skulle åka och hälsa på min kusin Ludwig, men eftersom både jag o älskling har blivet dunderförkylda så får det vänta till nästa söndag.
Hatar att vara förkyld, var det innan jul också, riktigt jobbigt!!!
Hoppas det går över snart...

Trevlig söndag på er!
Kram!


Söt kofta som älsklings mamma stickat!

Söta pilgrimsörhängen!

Tigertossor o haklapp till vårt lilla♥

Söta bebbekläder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0