Lille vov 1 år!

Idag fyller våran älsklade lille vovve 1 år!
Stor vovven nu.. Fick en massa presenter imorse, mest godis blev det. Men han fick även ett stort ben, ett mini ben och små tandborstsben.
Ett fint underlägg med hundar på att ha under sina matkoppar fick han med.
Så lille Kasper har blivet riktigt uppvaktad idag...

Var en runda uppe hos mamma innan, där han fick en hel påse med godis o ännu fler tanborstar för de gillar han. Så nu har han godis ett långt tag framöver!
Får allt dela med sig med Zimba lite...

Annars började dagen med storstädning, känndes extra drygt o tråkigt idag. Men var så skönt att få det gjort.
Blir till att laga mat om en stund. Ska testa göra en ny rätt idag, som en ny för mig men älskling har gjort den innan. En exotisk gratäng med kassler, banan, mandarinklyfter, purjolök, curry, ananas, grädde o chilisås och riven ost överst. Till det ris!
Blir säkert mumsigt...

Ikväll blir det tv, ska se på lyckohjulet. Kul att se på. Älskling o jag skulle tävla igår vem som kunde gissa rätt ord fortast igår. Jag kunde de flesta ganska snabbt, så han blev lite putt, men erkände jag var duktig i allafall.
Några ord kan man ju gissa direkt, hade kanske varit något program för mig att vara med i!

Trevlig onsdagskväll på er!
Kram♥

(Lägger in lite bilder på Kasper och hans presenter lite senare idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0