3/1-2010

2010-NYTT ÅR!!!
och god fortsättning till er alla!

Tänk att det år nytt år, och tre dagar på det nya året har gått.
Har inte hänt så mycket dessa dagar, idag har jag i allafall varit uppe hos mormor o morfar o hälsat på! Hade inte träffat mormor sen jul så det var mysigt att komma dit, hon blev jätteglad:)

Nu ikväll ska jag först se Project Runway nu sju, sen ska älskling o jag titta på en film som han ladat ner, som vi får hoppas e bra. Till det blir det chokladpudding, gott!!!

Imorgon åker julen ut, känns lite trist faktiskt. Var inte så länge sen man pyntade här. Brukar annars tycka det är rätt skönt att ta bort allt, men det kommer säkert kännas skönt imorgon när jag plockat undan allt.

Är nu i vecka 28, snart bara 10 veckor kvar. Var inte så länge sen halva tiden hade gått o man var i vecka 20, nu har det snart gått ytterligare 10 veckor. Får snart lägga in en ny bild på min bebismage, som växer o växer!

Trevlig kväll, Kramar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0