100122

Gick upp vid niotiden idag, kände mig riktigt trött men blev bättre när jag väl var uppe.
Åt frukost som bestod av en macka och en tallrik jordgubbskräm.
Sen dess har jag kikat lite på tv. Ska snart gå och hoppa in i duschen och göra mig färdig för dagen...
Sen ska jag och älskling köra ner till byn och handla mat. Tänkte bjuda mamma på mat idag, eftersom hon fyller år imorgon. Blir en gratäng på kyckling, bacon, potatis, ost o lite annat!
Är verkligen jättegott!!!!
Helt klart att prova...
Imorgon ska mamma o jag till malmö o shoppa lite. Känns som evigheter sen man var där o shoppade. Så det ska verkligen bli skoj!
Hoppas ni får en bra fredag.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0