100121

Torsdag idag, älskling och jag har varit i Arlöv på ett snabbgross och handlat hem lite mat och annat. Jättebilligt där med storpack.
Köpte bla. 5 kg pasta för 65:-
5 kg kycklingfile 200:-
tvättmedel 10:-
sköljmedel 7,50:-
sen köpte vi även juice, toapapper, majs, och lite annat.

Sen när vi kom hem så åkte jag med mamma o morfar till ystad. Var på Hm o köpte en ny jacka som jag fick av morfar o mormor. Blev en grå lite längre som går över min mage. Fick också en svart halsduk till. Min andra jackor har börjat sitta lite hårt över magen, och därmed även blivit lite korta också.
Så det var skönt med en ny jacka.

Nu sen jag har kommit hem har jag hämtat ut nya citodon, har varit slut ett tag. Min huvudvärk har börjat komma igen efter att varit bra ett tag. Igår hade jag fruktansvärt ont, men idag e det lite bättre.
Sen har vi lagat mat o precis ätit. Idag blev det kyckling med tikka masala sås o ris därtill. Var gott!

Ikväll ska vi nog se på Halloween 2, såg ettan häromdagen o var riktigt läskig, en film att se om man gillar skräckisar...

Trevlig kväll, kram!

Tänkte lägga in bild på min jacka men fanns tyvärr inte på Hms sida, men tar kanske en bild sen o lägger in.
Här kommer i allafall bilderna som jag lovade att lägga in igår:


Kaspers presenter!!!

Denna bild blev inte alls bra på mig, men Kasper blev söt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0