100119

Idag har jag och älskling varit en runda på Burlövs Center. Skulle se om jag httade settet på HM som jag hade tänkt o köpa till Ludwig. Men tyvärr fanns det inte, så får se om jag hittar något i Malmö på lördag.
Så det blev inget inköp där förutom lite vovve godis.

Men det har ändå blivet lite inköp idag av lite nya tröjor. Hämtade mina tröjor från HM sen blev det även två stycken på Unos, och ett skärp!

Skoj med lite nya kläder... Blir inget sådant nästa månad eftersom det är mycket som vi behöver köpa till bebbe.

Kram


Tröjan som jag fick av mamma från Unos, fanns i en massa fina
vårfärger och var inte så fasligt dyr heller, endast 129:-

En av tröjorna från Hm. tyckte den var så söt med rosetterna på fickorna.

Den andra tröjan från Hm, i mysigt ljusrosa med stenar på.

Stickad tunnare tröja från Unos i aprikost.

Snyggt skärp från Unos så sött med rosett!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0