100118

Ny vecka igen...
Helgen som gått har varit lugn och skön.
Var barnvakter i Lördags och allt gick bra.
Sen igår söndag blev det kalas hos älsklings mamma.
Fick jättegod mat, fat med kött och en massa frukter. Till det potatis och pasta sallad.
Efterrätt blev toscapäron med glass, senare blev det tårta och kakor.
Var så himla mätt sen när man hade ätit så mycket, men gott var det!!!

Idag har det inte hänt så mycket, ganska tråkig dag. Vilade en stund precis eftersom jag kände mig helt slut. Nu känner jag mig bara rastlös så tråkigt när det inte händer något.

Har i allafall fått tid för vattengympa nu idag, börjar den 4 mars så blev lite in i det sista men hon trodde jag skulle hinna. Ska verkligen bli skönt!

Massa kramar från mig!


Fin bild på lille vov och August



Vår söta lilla Kisemise, ute i snön


August...


Och storebror Emil



August med nappen på ett roligt sätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0