100115

Då var det fredag och helg igen...
Går in i vecka 30 idag, bara 10 veckor kvar till vårt lilla hjärta är beräknat.
Men själv tror jag att det kommer bli en liten april bebis istället.

Älskling har varit inne i Malmö idag, på studiebesök. Så jag och Kasper har varit uppe hos mamma den stunden och fikat.
Var även en runda i byn, var inne på Unos och kikade. Hade fått in jättemycket fina vårkläder.
Hittade en jättefin grön lite längra tröja och ett fräckt skärp som jag ska få av mamma.

Det bli en lugn hemmakväll, med tv o mys.
Ska upp tidigt imorgon och köra till Klagshamn. Ska vara barnvakter igen...

Har också bokat tid nu till när vi ska åka och hälsa på min lille kusin Ludwig. Blev den 24. Ser framemot det jättemycket:)
Tänkte köpa ngt fint när vi ska till Malmö den 23. Hittade ett fint sett i Hms katalog som det nog blir!

Settet som jag tänkte köpa till Ludwig!


Detta söta startpaket tänkte jag köpa till vår lilla bebbe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0