Målning:)

Eftersom vi inte fick upp alla hyllorna i bebbes rum i fredags, blev där några hål som älskling var tvungen att spackla över. Sedan fick han måla över det med vit färg som senare visade sig vara vitare än väggen.
Så idag fick vi måla om den ena väggen i vitt, och den andra blev i ljusrosa, blev typ som en fondvägg.
Kom på att vi hade rosa färg över sen vi målade om i sovrummet. Så det var lite trevligare än helt vitt...
Får vi se om det e torrt imorgon så vi kan sätta upp hyllorna och allt på sin plats igen.
Sedan är det helt klart, nästan ska ju köpa dedär wall decon på Panduro med. Tror det blir de med trollen!

Kommer bjuda på lite bilder sen när det e helt klart!!!

Sen vi målade klart har vi inte gjort så mycket, ätit frukost blev en tallrik aprikoskräm eftersom jag inte kunde baka bröd igår, sirapen var slut och glömde köpa ny. Så får väl baka det sen idag i stället.
Sen har vi bara slappat, sovit en stund har jag var så trött...

Vid 16-tiden ska vi ner till byn och möta mamma.
Ska hämta ut mitt paket från ellos, ett startpaket till bebbe som jag ska få av mamma.
Var ganska billigt 199:- för 8 delar.
2 bodys, 3 byxor, 1 mössa, 1 par tossor och 1 filt.
Var jättesött med pandor på (mitt favoritdjur)

Efter det blir det väl hem igen och laga mat, blir nog spagetti och köttfärs idag.
Och det är helt okej för mig o bebbe!!!

Ikväll blir det tv tittande som vanligt, får se om där e något bra annars får et bli en film.
Såg Wallander dödsängeln igår, var helt okej...

Nä, nu orkar jag inte skriva mer här.
Får bli mer imorgon, hoppas jag kan lägga in lite bilder då på ett färigt lilla rum:)

Kram från mig o lilltjejen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0