Äntligen...

Äntligen så var vi klara i lilla rummet! Så glad och så fint det blev:)
Mycket bättre än jag trodde. Älskling och hans pappa fick upp hyllorna, blev riktigt bra.
Sen satte jag allt på sin plats.
Under hyllorna satte jag upp wall decon som köptes på panduro i malmö idag, var lite större än jag trodde men blev riktigt sött ändå. Tog sin lilla tid innan jag fick det bra, så det e tur att de e så lätta att flytta på.

Så nu känns det som ett rum man trivs i, hoppas lilltjejen instämmer.
Men det gör hon säkert:)
Blev ett riktigt sött babyrum nu. Vilken skillnad mot innan när där var en massa saker och en faslig röra.
Små underverk man kan göra med lite magi....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0