Alla hjärtans dag!

Alla ♥ Dag♥

Idag är det alla hjärtans dag... En ganska mysig dag tycker jag. Egentligen skulle älskling och jag köra ut och äta idag men eftersom bilen fortfarande e på verkstan så får det bli något i byn lite senare.
Annars blir det en lugn dag, har inte så mycket annat att göra. Vissa söndagar e bara för tråkiga!
Men, men man ska väl inte klaga!

Ikväll blir det tv, innan det är sängdags.
Imorgon e det ny vecka igen, får vi se vad som händer.
Ska i allafall till Mvc på tisdag på kontroll.

Ha en riktig bra alla hjärtans dag!
Massa kramar...


Vårt lilla hjärta!

Denna söta lilla vovve fick jag av mamma igår!






Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul.

Den klänningen har jag också kollat på, men inte köpt den ännu. Blir kanske längre fram.



Kram kram

2010-02-14 @ 14:51:00
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0