100225

Var uppe redan 07.30 idag, var lille Kasper som väckte oss då o ville ut. Så tänkte att det var lika bra att gå upp...
Gjorde mig färdig, sen städade jag här var så skönt för det behövdes.
Efter det åt vi frukost, var gott med hembakat bröd.
Sen blev det ner till byn för att handla lite, tittade lite på Coops bokrea, hittade en fin sagobok som jag tänkte köpa till Ludwig i doppresent...

När vi kom hem kikade jag lite på tv innan mamma kom. Hade bestämt att vi skulle laga mat här idag som hon hade köpt med. Testade ett nytt recept, med falukorv i ugnen som blev jättegott. Var korv med zuzzini, tomat, paprika, basilika o riven ost på toppen. Till detta gjorde man en sås på creme fraiche, matyoghurt, dijonsenap o lite honung i. Till detta hade vi kokt potatis. Helt klart värt att prova.

Imorgon fredag, ska vi en sväng till malmö.
Köpa hem lite kött på snabbgross, sen lite annat vi behöver hem.
Sen tänkte jag passa på att köpa de trollen som jag ska ha i lilltjejens rum.
Tänkte också se om jag hittar något sött att hänga ovanför sängen.

Hoppas ni haft en bra dag.
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0