100220

Lördag idag och det har inte hänt så mycket.
Var uppe hos mamma och åt en god frukost innan i förmiddags...
Sen var vi inne och handlade innan vi körde hem igen.
Då lagade älskling en god middag, med kyckling, potatis o morötter i ugnen.
Var riktigt gott!!!

Nu ikväll ska vi till Johanna o Danne, ska bli skoj.

Känner mig så glad just nu att vi fått så fint i vårt lilla rum, blev bättre än vad jag trodde.
Hittade söta väggdekorer på Panduro som jag tänkte klistra under hyllorna.
Får se bara vad det blir för några...
Fanns en del söta på internet med men var lite dyrare!

Kramar från mig och lilla tjejen i magen:)
Kram kram







Bamse, Väggdekoration

Blir nog de med Bamse eller trollen.
Bamse finns på dunderbutiken.se de andra på Panduro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0