100211

Idag har jag varit och fikat med 2 tjejer från föräldrautbildningen.
Trevligt att träffa någon som också väntar barn, och få prata av sig. Blev allt från gravidkrämpor, klädinköp till namnförslag vi pratade om. Är två lite äldre tjejer, som är jättetrevliga båda två, lätta att prata med. Pia den ena tjejen har en flicka sen tidigare och väntar nu en lite son. Men liksom för mig är det Camillas första barn, även hon väntar en liten dotter....
Så det blev en trevlig fika i nästan 2 timmar, men tiden gick fort när det finns mycket att prata om.
Camilla o jag ska träffas igen några gånger innan våra små kommer, men för Pia blir det lite svårare eftersom hon har planerat kejsarsnitt på tisdag...
Vi andra 2 har 6 veckor kvar att vänta!

Så nu var man hemma igen. Älskling håller just nu på att laga middag, ska bli gott med lite mat i våra magar. Bebisen håller nog med:)

Sen händer det inte så mycket mer idag, blir väl någon film ikväll innan det är sängdags...

Trevlig fortsatt dag allesammans..
Kram från mig!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hejsan Linda!



Kul att läsa hur du har det, jag hoppas att du mår bra!

Ni vet alltså att det är en flicka?

Ha det bra!



Många kramar

Michelle

2010-02-12 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0