100206

Man kan nästan tro att jag och älskling fått banansjukan här hemma. Var och köpte hem 8kg bananer innan på Netto. Massa skal och en massa bananer att skiva....
Älskling har nämnligen gjort bananvin, som jag fick hjälpa till med. Var inte så jättesvårt precis, kokade bananer i vatten med apelsin o citron juice, och russin. Sen tillsatte vi te, socker, vinjäst och mera vatten. Så får vi se hur det blir, spännande!!!
Men det blir säkert gott, älskling har ju gjort vin förr, som blev lyckat!

Som jag skrev igår så blir det middag hos Johanna o Danne ikväll, ska bli jättetrevligt...
Imorgon ska vi äntligen till Monica o Peter o hälsa på lille Ludwig.
Har ju blivet inställt nu två söndagar men imorgon ska vi i allafall dit!
Efter det blir det middag hos pappa o Marita.

Hoppas ni får en riktigt bra lördagskväll...
Massa kramar från mig!


Kokning av bananer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0