100415

Lilltjejen tar en tupplur just nu här bredvid mig i soffan, så passar på att slänga in ett litet inlägg.
Har varit en sväng i Malmö idag. Riktigt härligt väder att vara ute i. Solen sken och det var riktigt varmt i solen. Köpte en ny jacka till Zavannah, den andra var lite väl varm nu. Hittade ingen som jag ville ha först så det fick bli en rosa på Lindex som jag hade kikat på innan.
Lite tunnare än den grå som hon hade. Även denna var med öron!
Blev också en randig body med katten Jansson på som hon nog snart ska kunna ha!

När vi sedan kom hem storstädade jag, riktigt skönt med rent hus igen!
Så länge det nu varar!!!

Imorgon e det fredag igen, då ska vi ha premiär grillning. Ska bli riktigt smarrigt!

Ni får ha en fortsatt bra kväll.
Kram från vår lilla familj!!!!!!!

Hittade tyvärr inga bilder på plaggen vi köpte till Zavannah, så det får bli kamera bilder sen kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0