100414

Hej på er allesammans!!!
Märks att man har en liten här hemma, hinner tyvärr inte skriva här varje dag. Tiden räcker helt enkelt inte till. När Zavannah sover ja då har man själv saker att göra. Om man nu inte tar en vilopaus själv vill säga, så har man alltid en massa annat att göra.
Men försöker i allafall skriva så ofta jag kan.

I måndags var jag och Camilla ute och gick med de små i deras vagnar. Var ute och gick i ca en timme i det härliga vädret och snackade en massa förlossningsprat.
Var jätteskönt att vara ute och gå.

Igår var vi på Bvc kontroll, kl 14. Lilltjejen hade gått upp från fredagens 3720 till 3870. Så nästa gång när vi ska dit den 22 har hon nog paserat 4 kg gränsen!
Vår duktiga lilla tjej!
Hon hade även växt från 53 till 55,5 cm...

Idag då onsdag var vi på vårdcentralen igen för mammaträff. Var jag och 5 andra mammor med sina bebisar.
Zavannah var minstingen i gruppen.
Gick igenom lite baby massage, kunde tyvärr inte prova för hon sov just då!
Men annars var det trevligt. '
Nästa gång vi ska ses blir den 5 maj!

Annars har det inte hänt så mycket. Pappa jobbar, så vi har varit en hel del uppe hos mormor om dagarna.

Om en stund ska jag gå och förbereda maten tills pappa kommer hem. Blev lite sen idag, så får väl vänta ett tag.

Ha det bra kram från mig och Zavannah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0