100405

Känner mig så rastlös, det där onda efter att bli sydd vill inte ge med sig tydligen. Riktigt jobbigt!
Sitta går lite bättre, så åka bil nu är väl inga större problem. Men sen när man ska vara uppe och gå det e då det onda kommer.
Undrar hur lång tid det tar innan det försvinner?

Vill så gärna ta små promenader med Zavannah i vagnen, och komma ut i den friska luften.
Men det får väl vänta.
Nåja det e tur man har sina älsklingar som förgyller mina dagar!

Igår var vi i allafall hos Lhs bror och firade Alvin o Didrik.
Det var trevligt...
Vi fick hemmabakade bullar med pålägg, och rulltårte bakelse till efterrätt.

Idag händer det inget blir väl till att sitta här hemma.
Men det går det med!

Vår lilla Zavannah ligger just nu här med mig i soffan o nannar så sött, världens finaste tjej!
Älsklar dej lilla gumman♥



Nu ska jag se om jag kan försöka dammsuga över här, ska väl gå på något sätt!

Ni får ha en fortsatt bra dag.
Kram från Zavannah och mig!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0