Var ett tag sen...

Ja det var ett tag sen man bloggade sist blir så när internet inte fungerar hemma. Men det ska vara inkopplat i slutet av veckan så man kan skriva här lite oftare!

Dagarna flyter på som vanligt, allt e bra med mig, älskling o bebbe! Har börjat känna små sparkar nu känns så mysigt nu känner man verkligen att det finn ett litet liv därinne!

Är i vecka 20 nu så halva tiden har gått, känns länge kvar men samtidigt inte. Dessa 20 veckor har ju gått ganska snabbt...

Halloween var vi uppe i Glumslöv hos min faster o hennes man Peter. Farmor var också där, var skoj att träffa alla var ju ända sen i somras vi såga sist. Vi åt taco, alltid lika gott sen blev det god kaka till efterrätt!

Annars har det väl inte hänt så mycket sen jag skrev sist...

Idag har jag storstädat där hemma, o nu e vi nere hos älsklings mamma o pappa. Sen blir det hem o laga mat, sen tänkte jag göra lite kort. Har fått ännu en beställning av Marita på hela 60 kort, har gjort 46 så har 14 kvar...
Skoj att ha att göra!!!

Imorgon blir det kurs igen, var sjuk förra veckan så blev ingen kurs då. Ska åka in några timmar innan imorgon med mamma o gå lite på stan!

Lite av de inköp som jag gjort senaste tiden!
* Nya svarta stövlar
* Söt tröja till bebbe med texten Daddy forever
* Söta nalle puh sockar till bebbe

Lägger in lite bilder sen när vårt internet e igång igen!

Trevlig vecka allesammans, Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0