Torsdag 12/11

För en stund sen kom vi hem från att ha varit en runda nere i Ystad! Var och hämtade älsklingens bil vid 16 sen körde vi ner en sväng till ÖB!!!  Blev inget handlat var bara mamma som handlade lite.

Kändes lite ovanligt att åka med älskling men det gick bra... Jätteskön bil att åka i sen kör han ju jättebra med:)

Annars idag var vi på MVC innan idag för att höra på bebbes hjärtljud, allt hördes jättebra. Den rörde sig o spralla väldigt mycket men det e ju skönt att det e så!
Fick även lite papper mitt moderskapsintyg bla som jag tänkte skicka in imorgon...
Nästa tid på MVC blir den 17/12, sen den 14/1 nästa år då det är dags för glukosbelastning...

Efter besöket var vi uppe hos mamma o fikade en god fika, med mackor, kokt ägg o varm choklad med vispgrädde! Har blivet helt tokig i det den senaste månaden, kan bli alltfrån 1 till 5,6 koppar per dag... Men vad gör det bebbe får i sig mjölk o jag ska ändå bli tjockare:)
Passade på att väga mig hos BM vägde från början 48, o nu vägde jag 53 så hade gått upp hela 5 kilo o fler lär det väl bli.

Ikväll ska jag o älsklingen se på film får se vad det blir för någon.

Imorgon ska vi kanske köra upp till Ängelholm o lämna mina 60 kort som jag haft beställning på...
Men först ska jag till novakliniken för att få sprutan,,, hoppas man inte blir alltför sjuk av den. Men bättre att ha värk i armen 2-3 dagar att få influensan i 2-3 veckor.

Nä nu ska jag sätta mig o gör de sista 5 korten som jag har kvar sen blir det film med chips o dippa!!! GOTT!!!

Trevlig kväll, Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0