Städdag:(

Idag har det åter igen varit dags för den veckliga storstädningen... Behövdes verkligen, märks att man har tre män i huset (vovvarna o älskling). Dammat, dammsugat o svabbat golvet har jag gjort. Mamma var här så hon hjälpte mig att damma så jag slapp det. Men nu är här rent i allafall så länge det nu varar.

Annars idag händer det väl inget, tänkte göra lite kort sen idag. Sen ska vi väl laga ihop något gott ikväll får se vad det blir...

Så svårt vad man ska skriva när det inte hänt så mycket idag... Får hoppas på ett längre o roligare inlägg imorgon eller på onsdag. Imorgon blir det kurs igen. En runda först på stan med älskling, tänkte köpa nytt puder för det är nästan slut, näst intill katastof! Sen ska jag hämta mina jeans på unos, äntligen!!!

Älskling ska också upp till vårdcentralen o få sin vaccination, se hur det går för han hatar sprutor! Men han e ju en riktig man:) så det går säkert bra...

Trevlig måndag, kramilikram...


Bild från igår på lille August!




Julkorten som jag gjorde igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0