Lördag o Söndag...

Kalas igår var vi på i Vollsjö. Var ett trevligt kalas, fick smörgåstårta som var helt okej. Har ätit det ganska mycket på sista tiden men var gott ändå. Älskling o jag var väl hemma igen vid lite i tio. Vi såg film sen, Die Hard 4.0 har sett den innan men den e bra. Såg dock inte klart hela eftersom jag somnade men älskling lyckades hålla sig vaken...

Idag söndag var vi uppe med tuppen, nästan kl 8.00 blev det. Satte mig o gjorde lite kort, tre st julkort blev det som jag blev väldigt nöjd med.
Sen åt jag o älskling frukost.
Vid elva körde vi till Klagshamn för att hälsa på älsklings bror o hans familj.
Blev en god fika...
Lille August hade växt en del sen vi såg han sist så han e inte så liten längre.
En riktig gullunge e han!
När man har sådana småttingar kring sig längtar men ännu mer tills vårt lilla hjärta♥ kommer.

Efter vi varit i Klagshamn så tog vi en snabb runda in på Ikea, gick inte över hela var ju så stort o nytt. Tittade mest på de baby saker vi ska ska köpa längre fram.
Så det blev inga inköp där.

Just nu sitter vi o tittar på Vem kan slå Filip o Fredrik, så drygt med alla pauser där.
Så skriver här lite i stället eftersom älskling fixat så vi kan ha datan trådlöst.
Så nu kan man sitta i soffan när man tittar på tv o sitta på internet samtidigt.

Efter det e slut blir det sängen, för att vakna till en ny dag imorgon o en ny vecka med nya tag!

Sov gott!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0