Julmarkand:)

Idag har jag o mamma stått här i Sjöbo Folkets park på julmarknad. Alltid mysigt att stå där. Gick väl sådär bra, var mest folk i början, sen avtog det. Mest äldre som bara gick o tittade.
Tror inte där var någon som sålde för så mycket precis...

Sen har det ju varit så trist väder idag med.

Nu ikväll blir det lite tv tittande o mys framför soffan med tända ljus, kan behövas en kväll som denna. Tittade aldrig på Johan Falk igår, så det får bli en annan dag. I stället tittade vi på en film på 4, men jag somnade ganska tidigt. Kom i säng klockan halv ett när älskling hade sett klart filmen. Hade lite svårt att somna först, eftersom bebbe höll full aktivitet i magen, men till sist somnade den o jag också...

Imorgon ska jag börja julstäda här o putsa fönster. Hänga upp julgardiner i köket ska jag också göra. SEn får ljusstakarna vänta tills torsdag. Köpte nya stjärnor på fot på Rusta häromdagen till stots rummet.
Tomtarna får vänta typ två veckor till annars blir man trött på dem innan jul!

Ha det bra, kramiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0